• Prawo apteczne w praktyce
  • Aktualności
  • Formularze
  • Komentarze prawne
  • Poradnia medycyny pracy
  • Webinaria
  • Zamów
  • Lekarz Medycyny PracyLekarz Medycyny Pracy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Aktualności
  • Formularze
  • Komentarze prawne
  • Poradnia medycyny pracy
  • Webinaria

rejestracja pacjenta

Rejestracja telefoniczna

Jak zorganizować pracę rejestracji telefonicznej w przychodni medycyny pracy

Jeśli pacjent umawia się telefonicznie na skorzystanie z usługi medycznej, np. badania medycyny pracy, nie jest wymagana żadna dodatkowa zgoda. W przypadku próby uzyskania takiej zgody przez placówkę medyczną jest to nieuprawnione działanie. Istnieje jednak kilka innych kwestii, na które należy zwrócić uwagę podczas rejestracji.

  • Piotr Glen
  • 20 października 2023 r.
  • Nr specjalny 12 - Listopad 2023
Rejestracja pacjentów

Jakie kluczowe aspekty uwzględnić, weryfikując kompetencje pracowników rejestracji medycznej

Wśród wielu umiejętności wymaganych od pracowników rejestracji, także w służbie medycyny pracy, znajdują się kompetencje miękkie, społeczne i osobiste. Na co zwracać uwagę w procesie rekrutacji pracowników na te stanowiska, aby właściwie zweryfikować te aspekty?

  • Redakcja Portalu
  • 25 lipca 2023 r.
  • Nr specjalny 11 - Sierpień 2023
43024221

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

»

rodomed24.pl

https://rodomed24.pl

»

zpm.wip.pl

https://zpm.wip.pl

»

dokmed24.pl

https://dokmed24.pl

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • cok@wip.pl

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Wiedza i Praktyka logo