Marketing usług medycznych – jakie działania możesz podejmować

Redakcja Portalu

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 25 lipca 2023
Marketing

Atrakcyjność usługi medycznej i jej cena to niewątpliwe elementy, od których zależy liczba osób nią zainteresowanych. Co zrobić, aby pacjent wybrał nas, a nie usługi konkurencyjnej placówki? Czy tradycyjne działania marketingowe sprawdzą się również w działalności przychodni medycyny pracy?

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu "Lekarz Medycyny Pracy"


Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • fachowe rozwiązanie Twojego problemu,
  • alerty prawne na Twój e-mail,
  • gotowe wzory formularzy.
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Redakcja Portalu

Autor: Redakcja Portalu

Czasopismo „Lekarz Medycyny Pracy” zawiera proste i zrozumiałe objaśnienia przepisów z przykładami z praktyki lekarzy medycyny pracy

Nr 11 (56/267) – Listopad 2024

Nr 11 (56/267) – Listopad 2024
Dostępny w wersji elektronicznej